تولید و پخش مانتو، پالتو و بارانی عمده | پخش و فروش عمده و تک مانتو، پالتو و بارانی در چهره ها

تولید و پخش مانتو، پالتو و بارانی عمده | پخش و فروش عمده و تک مانتو، پالتو و بارانی در چهره ها

تولید و پخش مانتو، پالتو و بارانی عمده | پخش و فروش عمده و تک مانتو، پالتو و بارانی در چهره ها

تولید و پخش مانتو، پالتو و بارانی عمده | پخش و فروش عمده و تک مانتو، پالتو و بارانی در چهره ها

احتمال اخراج کاناوارو از تیم گوانگژو

احتمال اخراج کاناوارو از تیم گوانگژو


وبسایت رسمی برنامه نود - فابیو کاناوارو، مربی ایتالیایی تیم گوانگژو اورگرانده در آستانه اخراج از تیم چینی قرار گرفته است.

به گزارش وبسایت نود، گوانگژو در شش بازی اخیرش پیروز نشده و از جام حذفی چین و لیگ قهرمانان آسیا نیز حذف شده است.آنها در حال حاضر در لیگ چین هم در رده پنجم قرار دارند.

گوانگژو شش بار قهرمان آسیا و هفت بار قهرمان لیگ چین شده است و از شرایط فعلی و عملکرد کاناوارو رضایت ندارند. لیگ چین به علت برگزاری جام جهانی و حضور برخی بازیکنان لیگ این کشور در مسابقات دو ماه تعطیل خواهد شد که احتمال اخراج کاناوارو زیاد است.

منبع : نود تی وی

دوازده بازیکن اسپانیا در اولین جام جهانی

دوازده بازیکن اسپانیا اولین جام جهانی خود را تجربه می‌کنند

وبسایت رسمی برنامه نود - لیست نهایی تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی اعلام شد که از 23 نفری که در لیست حضور دارند، 10 تایشان هیچ تورنمنت بزرگی (چه یورو چه جام جهانی) را تجربه نکرده اند. 

به گزارش وبسایت نود، نسبت به لیست جام جهانی 2014 و همچنین یوروی 2016 ، یازده بازیکن تکرار شده اند و از طرفی کپا، کارواخال، مونرئال، اودریوزولا، ناچو فرناندز، آسنسیو، ایسکو، سائول، آسپاس و رودریگو برای اولین بار در یک تورنمنت بزرگ حضور می یابند. از این جمع حضور کارواخال و ایسکو در ترکیب اصلی لاروحا قطعی است.

چهار بازیکن نیز فقط در یکی از دو تورنمنت بزرگ قبلی حضور داشتند. رینا و کاستا در مسابقات برزیل حضور داشتند و تیاگو و لوکاس وازکز هم در یورو در لیست حاضر بودند. از لیست لاروخا 9 بازیکن نیز هم در یورو 2016 و هم در جام جهانی 2014 حضور داشتند : ده خیا، آلبا، سرجیو راموس، پیکه، آزپیلیکتا، بوسکتس، کوکه، سیلوا و اینیستا.

منبع : نود تی وی

تیم ملی فوتبال ایران وارد استانبول شد

تیم ملی فوتبال ایران وارد استانبول شد

تیم ملی فوتبال ایران ساعت ١٣:١۵ به وقت محلی وارد استانبول شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران ساعت ١٣:١۵ به وقت محلی وارد استانبول شد.

*اعضای تیم ملی فوتبال ایران به منظور برپایی اردو آماده سازی ساعت ١٣:١۵ وارد فرودگاه آتاتورک استانبول شدند.

*بازیکنان تیم ملی سپس با یک دستگاه اتوبوس به محل اقامت خود منتقل شدند تا پس از استراحت تمرینات آماده سازی خود را دنبال کنند.

افزایش ۲۰ درصدی مالیات بر سیگار

افزایش ۲۰ درصدی مالیات بر سیگار در سال ۹۷

 

حریرچی با اشاره به سیاست های این وزارتخانه برای کاهش مصرف دخانیات از افزایش 20 درصدی مالیات بر سیگار در سال 97 خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ایرج حریرچی‌ سخنگوی وزارت بهداشت صبح امروز در نشست خبری که در ساختمان مرکزی این وزارتخانه‌ برگزار شد، اظهار کرد: امروزه‌ بیش از یک میلیارد و 400 میلیون نفر در دنیا سیگار می کشند و سالیانه در اثر مصرف دخانیات 7 میلیون نفر جان خود را از دست داده و 900 هزار نفر بر اثر مواجهه‌ با دود سیگار‌ فوت می‌کنند.

وی با بیان اینکه نیمی از مردم جهان در معرض‌ دود سیگار قرار دارند، افزود: بر اساس مطالعه‌ای که بین نوجوانان 13 تا 15 سال انجام شده است متأسفانه 3.4  درصد این افراد دخانیات مصرف می‌کنند که از این تعداد 4.8 درصد پسران و 2.1 دختران هستند.

24 درصد نوجوانان در معرض دود سیگار هستند

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه 8.2 درصد از نوجوانان سایر مواد دخانی و عمدتاً قلیان مصرف می‌کنند افزود: 11.1 درصد  از پسران و 6.6 درصد از دختران مواد دخانی و عمدتاً قلیان مصرف می‌کنند و متأسفانه باید بگویم که 24.2 درصد از نوجوانان 13 تا 15 ساله در معرض دود سیگار در منزل خود قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه 38.4 درصد از نوجوانان در معرض دود سیگار در مکان‌های مسقف‌ هستند، ادامه داد: 76.7 درصد از نوجوانان قطعاً می‌دانند که مصرف سیگار ضرر دارد اما متأسفانه اقدام به این کار ناپسند کرده و سلامتی خودشان را به خطر می‌اندازند.

سیاست های وزارت بهداشت برای مبارزه با دخانیات

حریرچی‌ با اشاره به استراتژی های وزارت بهداشت در زمینه مقابله با دخانیات‌ گفت: حفاظت از افراد در تماس با دود سیگار، اطلاع‌رسانی در خصوص خطرات مصرف سیگار‌، کمک به ترک افراد مصرف‌کننده سیگار، اجرایی کردن ممنوعیت ترویج و تبلیغ دخانیات‌ و افزایش مالیات بر مواد دخانی از جمله‌ استراتژیک‌های وزارت بهداشت برای کاهش مصرف سیگار است.

وی اضافه کرد: مهمترین عامل در کاهش مصرف سیگار در نوجوانان قیمت آن است که  بر اساس نظر سازمان بهداشت جهانی کشورمان به جز افزایش مالیات بر سیگار در سایر استراتژی ها بسیار موفق عمل کرده است.

حریرچی‌ با اشاره به اینکه متوسط مالیات در دنیا 75 درصد قیمت خرده‌فروشی است، ادامه داد: میزان مالیات بر خرده‌فروشی سیگار در سال 96 پنج درصد و در سال 97 بیست درصد است اما متأسفانه هنوز با متوسط دنیا فاصله زیادی داریم.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: به ازای‌ افزایش 10 درصدی قیمت سیگار مصرف‌ آن هم به همین میزان کاهش‌ پیدا می‌کند.

شب بخیر

شب بخیر

 
هر شب به آسمان نگاه می کنم
 
و می اندیشم...
 
در این آرامش شب
 
چه بسیار دلها که غمگین و پر اضطرابند
 
خدایا‌
 
تو آرام دلشان باش
 
خدایا
 
شبم را با یادت بخیر کن
 
 
 
عکس